۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹

امام جمعه اصفهان:

تشکیل کانون عالی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی اصفهان لازم بود

تشکیل کانون عالی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی اصفهان لازم بود

اصفهان امام جمعه اصفهان گفت:تشکیل کانون عالی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان اقدامی لازم و شایسته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضا کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به روایتی از امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: حضرت در این روایت می‌فرماید برای ادب تو همین بس که آنچه را از دیگران نمی‌پسندی، از آن دوری کنی، بنابراین هر امری که دوست ندارید دیگران درباره خودتان انجام دهند در مورد دیگران انجام ندهید.

وی ضمن تقدیر از تشکیل کانون عالی کارمندان بازنشسته دستگاه‌های اجرایی این اقدام را کاری درخور بیان کرد و گفت: درباره کانونی که تشکیل داده اید، کارمندان از نظر علمی و شخصیتی باید کانون جدایی می‌داشتند و لازم است مکانی برای انجام امور مربوط به خود نیز داشته باشید.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر مشکلات مسکن بازنشستگان تصریح کرد: باید فکر کنیم که درباره شرایط مسکن برای کارمندان و نیروهای مسلح بازنشسته کار جدی و دائمی انجام شود.

وی افزود: به دلیل این که منابع دولت نیز محدود است، نمی‌توان این توقع را تنها از دولت داشت، زیرا کشور ما در شرایط هشت سال جنگ تحمیلی مجبور به چاپ پول شد و این سبب تورم در کشور شده است و این مسئله هم چنان ادامه دارد و این شرایط همه کشورهایی است که درگیر جنگ بوده اند و نمی‌توان از دولت توقع داشت، چرا که جمعیت نیز افزایش یافته است.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: با همه این شرایط کشور ما توانست کارهای بزرگی نیز انجام دهد، از جمله در عرصه تولید برق که از ۷ هزار مگاوات در ابتدای انقلاب به تولید نزدیک به ۹۰ هزار مگاوات رسیده ایم و یا در زمینه جاده سازی و ساخت اتوبان از دو اتوبان، موفق به احداث هزاران کیلومتر جاده و اتوبان شده ایم.

در ابتدای این دیدار کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول تأمین اجتماعی استان اصفهان گزارشی از شکل گیری این کانون در استان ارائه کرد و اظهار داشت: فلسفه وجودی تشکل‌ها، تعامل و گفت و گو با مسئولان و رفع مشکلات آنها است و به خصوص در حوزه‌های اجتماعی و قانون گذاری ها از کمک این تشکل‌ها می‌توان استفاده کرد.

وی افزود: این سازمان نوپا است و از خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و به طور طبیعی مکانی می‌خواهد تا خدماتی که در نظر دارد ارائه کند.

کد خبر 6261784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha